Amikor elhatároztam azt, hogy egy ponyvaszervizt fogok alapítani, feleségem szó szerint kinevetett. Nem értettem, hiszen erre igenis van kereslet, még csak nem is kevés, hiszen nem sok ponyvaszerviz van a piacon, a fővárosban meg aztán pláne nem.
Takaróponyvák készítését vállalnánk filagóriákra, kerti bútorokra és medencékre, valamint minden típusú autóra, utánfutóra. Emellett még ponyva átalakítás és különböző sátrak készítése is szerepelne a szolgáltatásaink között.
Nem ez a legfőbb kérdés azonban, hanem sokkal inkább a cégalapítás menete és módja, amihez a legkevésbé sem értek. Annak ellenére, hogy feleségem nem vette túl komolyan az ötletet segített nekem és megtalálta a grossoffice.hu céget, akikről úgy vélte mindebben a segítségemre lehetnek.
Pont amiatt, mert én nem értek hozzá, nem szeretném akárkire rábízni a cégalapítást. Ezért első körben utánanéztem kicsit magának a cégnek, hogy megbizonyosodjak arról, jó döntést hozok. A cégcsoport egy magyar hátterű, magyar irányítású vállalkozás. A világ egyik legnevesebb cégminősítő cége AA gold minősítésben részesítette őket több éven keresztül és jelenleg is ezt a címet hordozzák. A székhelyszolgáltatásban egyedül ők nyerték ezt el az ország területén. Ez nekem pont elég is volt ahhoz, hogy teljesen megnyerjenek.
Valójában nem csak cégalapítással, hanem cégjegyzéssel és székhelyszolgáltatással foglalkoznak. Utóbbi leginkább a fő tevékenységi körük. Mit is takar a székhelyszolgáltatás? Tulajdonképpen a neve mindent elárul: bejegyzett székhelyet szolgáltatnak a cégednek. Ez azonban olyan további szolgáltatásokkal is jár, mint a titkári szolgálat, a beérkező küldemények elektronikus archiválása, a hivatalos és üzleti levelek postai átvétele, valamint küldeményőrzés és, irattárolás. A beérkezett leveleket és küldeményeket elektronikusan továbbítják is neked, valamint hónap végén elpostázzák a megadott címedre. Emellett a székhely területén minden behajtási engedély és parkolási lehetőség is a rendelkezésedre áll majd.
Ha ez nem lenne elég szuper, mindez mellé még a cégalapítást is intézheted rajtuk keresztül, ha a székhelyszolgáltatásukat választod. Mivel én sem lakhelyemet, sem a műhelyt nem akartam a cég bejegyzett székhelyévé tenni, így egyértelmű volt, hogy minden szolgáltatást igénybe veszek majd.
A cégalapítás menete nem is volt olyan bonyolult, mint amire előzetesen számítottam. Első lépésben felvettem velük a kapcsolatot, majd tartottunk egy konzultációt arról, hogy milyennek is képzelem el a cégem és mik a terveim vele kapcsolatban. Ezt egy adminisztrációs folyamat követte, aminek nagy része elektronikusan folyt, azonban később az irodájukba is be kellett mennem több dolog miatt. Végül ahogy elkészült minden irat benyújtották azokat a bírósághoz, az elbírálás pedig egy pár napba telt. A bejegyzésről értesítettek, majd bankszámlát kellett létrehoznom az új székhellyel a cég nevén, amin a törzstőkét is el kellett helyeznem. A törzstőke nem más, mint az a pénzösszeg, ami a cégalapításhoz úgymond „alapkövetelmény”. Egy kft megalapításakor minimum 3 millió forint alaptőke szükséges.
Minden zökkenőmentesen zajlott, így következhetett a székhelyszolgáltatás intézése is. Mivel főként a budai oldalon tevékenykedek, így az ott elérhető címet választottam ki cégem székhelyének. Ezzel kapcsolatban is gyorsan elintéztünk mindent, hogy minél előbb arra tudjak fókuszálni, ami nekem igazán fontos és, amihez igazán értek.
Azóta sem bántam meg, hogy a grossoffice.hu csapatára bíztam a cégalapítást és a székhelyszolgáltatásomat. Náluk profibb csapatot nem is találhattam volna. Szinte semmi dolgom, csak végezni a munkámat és vezetni a céget, az egyéb adminisztrációt pedig arra bízhatom, aki nálam sokkal precízebben elvégzi. Ha hasonló szolgáltatásra van szükséged, mindenképpen őket ajánlom!